​Cikorievej 76, 5220 Odense SØ

E-mail: allan@strong4life.dk​ - ole@strong4life.dk​​​​

Træningszoner til halvmaraton

Når du følger en af vores løbetræningsplaner, vil din træning bestå af forskellige typer træning, i forskellige tempi. Hvor hurtigt du skal løbe i de forskellige træningszoner afhænger af, hvor hurtigt du realistisk set regner med, at du kan gennemføre din halvmaraton.

I løbeplanen er der indlagte løbetest som giver dig et godt fingerpeg om, hvor hurtigt du vil kunne gennemføre din halvmaraton. Efter den første test kan du bruge testresultatet til at fastsætte dit træningstempo.

Hvis du er for ambitiøs ender du med at dit træningstempo bliver for hurtigt i forhold til hvad kroppen kan holde til, og du øger dermed risikoen for en løbeskade. Vær derfor så realistisk som mulig således træningszonerne kommer til at passe til dit aktuelle niveau.

Nedenfor kan du se, hvor hurtigt du skal løbe i de forskellige zoner.

træningszoner

STRONG4LIFE
Cikorievej 76
5220 Odense SØ

Kontakt os

Cikorievej 76,

5220 Odense SØ

CVR: 37626392

Allan: allan@strong4life.dk​ / 28 93 97 80

Kristian: kristian@strong4life.dk / 29 24 76 60

Ole: ole@strong4life.dk​​​ / 51 94 24 06

Åbningstider

​​Hverdage:

Mandag - fredag

06:00 - 24:00

Weekender:

Lørdag - søndag
06:00 - 24:00

Sociale medier

facebook2  instagram  linked-in-square-button

Følg os på Facebook og få de seneste nyheder om aktiviteter og begivenheder i centeret.​

Vi opdaterer løbende vores Facebookside, så klik på "Synes godt om" - så er du klar!​

5.0 stjerner på Facebook

Nyhedsbrev

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og bliv opdateret med vores seneste nyheder, blogindlæg og STRONG4life-aktiviteter